vrijdag 25 september 2015

Babyjasje

Voor Levi's doop maakte ik het babyjasje uit Zo Geknipt. Een leuk patroon, gedetailleerde uitleg en uiteindelijk een mooi afgewerkt resultaat. Zoals het in het boek beschreven staat: 'een ideaal geboortecadeautje', maar als doopcadeautje kan ook ook tellen. Levi is bijna vijf maanden oud, het jasje is nog iets te groot maar hij zal er zeker en vast de winter mee kunnen trotseren.

 
 
Het uilenstofje kocht ik bij Julija's shop, de binnenkant werd gevoerd met witte fleece. Ik werkte het verder af met donkerblauwe paspel en drukknopen.

8 opmerkingen:

  1. Zo schattig! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat hier ook nog op de planning, schoon exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als doopcadeau kan dit zeker ook. Heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!
    Ik maakte indertijd een jurkje voor mijn metekindje met dat stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof he! Ik was eerst geen fan, maar na een eerste exemplaar ging ook ik overstag. Leuk dat je het nu pas gaf, dan hoeft zijn mama geen maanden meer te wachten om Levi in dit mooie jasje te steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een topcadeautje, ik spreek uit ervaring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen