zondag 15 november 2015

Lotta skirt II

Na mijn eerste exemplaar was ik helemaal verkocht. Alleen maar lof voor de patronen van Compagnie M. Het duurde dan ook niet lang voordat ik nieuwe stof bestelde bij Petite Couture voor het maken van een nieuwe Lotta skirt. Dit weekend vond ik de tijd om me eraan te zetten, en hupla de tweede Lotta kan gedragen worden. Ik kijk zo uit naar het volwassen patroon van de Louisa dress :)





Het buitenstofje is van Art Gallery, de zakjes voerde ik met stipjesstof van Cotton + Steel (Petite Couture)

14 opmerkingen:

  1. vrolijke damesrok.... perfect voor deze winderige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik wil die ook al zo lang eens maken, ik heb nu eindelijk stof besteld waarvan ik denk dat die er misschien wel voor kan dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat jij staat met rimpelrokjes .... en zo leuk dat de naaimachine hier weer op volle toeren draait!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku! Ja ik heb tijd nu hé ;) nog een paar dagen, dan begin ik te werken.

      Verwijderen
  4. ook dit is weer een schoontje. Gij staat echt keigoed met dit modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Die knopen zijn ook zalig. Eenvoudig, maar ze passen er heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je supper! En heerlijk comfy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je supper! En heerlijk comfy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige Lotta en merci voor de lieve woorden. Dit weekend maakte Leen een Louisa uit dit stofje. Ook zo'n juweeltje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi! Ik hoop dat het me lukt om er ook eentje te maken voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen